تولید کننده بلادر لاستیکی در اصفهان

تولید کننده بلادر لاستیکی در اصفهان

در مقاله تولید کننده بلادر لاستیکی در اصفهان به بررسی موضوعاتی مانند: سازنده بلادر لاستیکی در اصفهان پرداخته میشود. شهر اصفهان با تمام هنر های سنتی و بافت سنتی که دارد همواره برخی از مهمترین صنایع را هم در بر می گیرد. صنعت لاستیک سازی در اصفهان یکی از مهمترین صنایعی می باشد که همواره برخی از اصفهانی ها مشغول تولیدات اکثر محصولات لاستیکی مانند: انواع پروفیل های لاستیکی، اورینگ لاستیکی در تمامی سایز های مختلف، کوپلینگ لاستیکی، دیافراگم و بالون یا بلادر لاستیکی و… می باشند.

صنایع لاستیک سازی ماهان صنعت تولید بهترین تولید کننده بلادر لاستیکی در اصفهان با بیش از 15 سال تجربه در عرصه ساخت و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری، کوپلینگ و دیافراگم لاستیکی، طراحی و تولید انواع قطعات لاستیک و پلاستیک حجیم و سنگین وزن: نظیر فندر (ضربه گیر) جداره اسکله، طراحی و تولید قطعات و و تلفیق لاستیک با فلزات، طراحی و ساخت کلیه قالب های صنعتی مورد نیاز، با هدف پیشرفت و توسعه صنعت لاستیک سازی کشور، ،بستری را فراهم آورده است که کلیه قطعات موردنیاز صنایعی همچون نفت ،گاز،پالایشگاه و پتروشیمی، نیروگاهها، فولادسازی، کاشی و سرامیک، لوله سازی، صنایع شیمیایی، هواپیما سازی،کشت و صنعت، صنایع داروئی، نساجی، صنایع دفاع ، ماشین سازی راه سازی ،پل سازی و ساختمان را با بهترین متریال تولید و تامین کند.

اهداف و خط مشی صنعت لاستیک سازی ماهان صنعت  اصفهان چیست؟

صنایع لاستیک و تولید کننده بلادر لاستیکی در اصفهان ماهان صنعت تولیدات مورد استفاده این واحد با نازل ترین قیمت ها و بالاترین سرعت تولید، در کارخانجات صنایع و معادن کشور شامل: نیروگاه ها، صنایع فولاد، کارخانجات سیمان ،صنایع دریایی و کشتی سازی ،ماشین سازی و صنایع ریلی (چرخ واگن، ترمز و بوستر قطار) ،آب و فاضلاب و تولید کننده اتصالات پلیمری، پالایشگاه و پتروشیمی، کارخانجات لبنیات و مواد غذایی، سدسازی و پل سازی و غیره می باشد. همواره صنایع لاستیک سازی ماهان صنعت برای رشد اقتصادی کشور تلاش های زیادی را متحمل شده است تا به خود کفایی بسیار ارزشمندی در حوزه ی صنعت لاستیک سازی در کشور برسد. مهمترین هدف و خط مشی ماهان صنعت رسیدن به اصل خود کفایی است.

سازنده بلادر لاستیکی در اصفهان ماهان صنعت

بلادر لاستیکی یا لاستیک اکومولاتور یا بالن لاستیکی تولید شده توسط لاستیک سازی ماهان صنعت که با دارا بودن کادری بسیار مجرب و با داشتن اطلاعات به روز از صفر تا صد محصولات را برای مصرف کنندگن تولید می نماید با استفاده از افراد متخصص در گروه طراحی و قالب سازی و همچنین گروه تولید و گروه کنترل کیفیت به شما مشتریان بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را خواهد داد ب.ا توجه به تجربه لاستیک سازی ماهان صنعت قادر به تولید انواع بلادر لاستیکی، بالون لاستیکی، لاستیک اکومولاتور همراه با فلز و منجیددار و متریال های مختلف nbr ,nr ,silicon ,viton ,hnbr و… می باشد.

برای استعلام قیمت و خرید کوپلینگ در اصفهان و سراسر ایران با کارشناسان ماهان صنعت به شماره 03133686571 – 09136854152 تماس بگیرید.

آکومولاتور (بلادر لاستیکی) چیست؟

آکومولاتور در اصطلاح به معنی انباشت‌گر بوده است و نوعی خوانش فارسی از کلمه انگلیسی (Accumulator)  می باشد. اساساً هر وسیله، قطعه یا بخشی از یک مدار که در طول عملکرد آن، سیال، برق یا ماده اصلیِ در جریان را ذخیره می کند و در هنگام کاهش فشار به مدار باز گردانده می شود، یک آکومولاتور می باشد. با دقت به تعریف آکومولاتور، می‌توان این نتیجه را گرفت که این اصطلاح کاربرد بسیار وسیعی نیز دارد؛ از مدارهای برقی تا مدارها و سیستم‌های هیدرولیکی و پنوماتیک.

پس در مجموع تحت هر شرایطی و فارغ از نوع مدار، یک آکومولاتور قطعه‌ای به منظور ذخیره‌سازی ماده اصلی مدار و بازگشت آن به سیستم در شرایطی بسیار خاص می باشد. در نظر بگیرید مطابق توضیحات فوق، کاربرد آکومولاتور در اکثر صنایع بسیار وسیع  واقع شده است.

بطور خلاصه آکومولاتور یک استوانه فلزی کاملا توخالی است که درون آن لاستیک هم شکل بدنه ای قرار گرفته است که این لاستیک از یک طرف با نیتروژن( چون خنثی می باشد و احتراق انجام نمی شود) فشار دار کرده (فشاری کمتر از فشار خط ) دراین حالت لاستیک کل ظرف فلزی را اشغال می کند وقتی از پایین یا خروجی رابه خط اصلی وصل کرده ب دلیل اینکه فشارش بیشتر از فشار لاستیک(نیتروژن) می باشد آن را جمع کرده وسیال وارد ظرف می شود به اندازه ایی وارد می شود تا فشار نیتروژن هم فشار سیال خط اصلی باشد.

سازنده ی آکومولاتور لاستیکی و تولید کننده بلادر در اصفهان 

ماهان صنعت در اصفهان تولید کننده بلادر در اصفهان قطعه الاستومری می باشد که در سیستم های هیرولیک پنوماتیک، ابزار دقیق و اکولاموتور ها وظیفه کنترل جریان سیال و جبران افت فشار را برعهده می گیرد. باید بدانید این قطعه لاستیکی برای مصرف کنندگان به شرح زیر تقسیم بندی می شوند.

آکومولاتورها به سه دسته کلی زیر تقسیم بندی می گردد: پیستونی، دیافراگمی، کیسه ای

  • آکومولاتور پیستونی:

در نوع از سازه ی لاستیکی پیستونی ، پیستون به عنوان جدا کننده گاز از روغن عمل می نماید. عیب اصلی آکومولاتور های پیستونی، گران قیمت بودن هزینه های ساخت و محدودیتهای ابعادی آن ها می باشد. قابلیت کاربرد در سیستمهای عمل کننده در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین (با بهره بردن از اُرینگهای آب بندی مناسب ) از مزایای بسیار اصلی آنها بشمار می آید. در سیستمهای عمل کننده در فشار پایین،اصطکاک در آببندها بسیار مسئله ساز می باشد. این نوع آکومولاتور (بخاطر وجود نشتی ) باید درفواصل زمانی بسیار زیادی شارژ گردد. به این دلیل  پیستون و اصطکاک در آببندها، از این نوع آکومولاتور به عنوان جاذب ضربه و جبران کننده ضربانهای فشار استفاده به هیچ وجه استفاده نمی گردد.

  •  آکومولاتور دیافراگمی:

در آکومولاتور دیافراگمی ، دیافراگم جداکننده الاستیک بین روغن و گاز است. هنگام شارژ کامل، زائده تعبیه شده در کف دیافراگم، ضمن مسدود کردن دریچه ی روغن، از کشیده شدن یافراگم به داخل آن مجرا به خوبی جلوگیری می کند. شارژ و کنترل فشار آکومولاتور از طریق سوپاپ تعبیه شده در بالای آن صورت گرفته می شود.  روغن ارسالی از پمپ به آکومولاتور، موجب تغییر شکل دیافراگم و ذخیره انرژی می شود که هنگام نیاز، این انرژی آزاد شده و روغن اضافی جهت استفاده به سیستم  از دوباره برمی گردد. مهمترین مزیت این نوع آکومولاتور، وزن بسیار کم نسبت به حجم سیال خروجی می باشد که موجبات کاربرد وسیع آن در سیستم های هوانوردی، است.

  • آکومولاتور کیسه ای:

در آکومولاتور نوع کیسه ای به منظور جدا سازی گاز از روغن از یک کیسه الاستیک (Bladder) استفاده شده است. در زمان انبساط کامل کیسه، مجرای ورودی روغن، بواسطه یک شیرسوپاپی ) محافظت شده است و در مقابل عملکرد سریع کیسه)  سریعا مسدود می گردد. مزیت عمده این نوع آکومولاتور، آببندی کامل بین محفظه های گاز و روغن است. پاسخ سریع کیسه به نوسانات فشار (در نتیجه وزن سبک ) موجب کاربرد بسیار مناسب این نوع آکومولاتور در سیستمهای جاذب ضربه و تنظیم فشار شده است.

تولبد کننده ی بالون لاستیکی (بلادر لاستیکی) در اصفهان خصوصیات این قطعه را شرح می دهد:

( (RUBBER BALLOON  نام انگلیسی این محصول پر مصرف لاستیکی می باشد. پلاستیک آکومولاتور یا مخزن جمع کننده یا بلادر لاستیکی ، قطعه ای الاستومری می باشد که در سیستم های هیدرولیک با ذخیره سیال تحت فشار ، انرژی را در یک سامانه هیدرولیکی به راحتی ذخیره می نماید و وظیفه کنترل جریان سیال و جبران افت فشار را در سازه به عهده می گیرد. رایج ترین کاربرد یک آکومولاتور در یک سامانه هیدرولیکی، عبارت است از: پشتیبانی از شدت جریان خروجی یک پمپ و ادامه ی این جریان برای مدت بسیار کوتاهی پس از قطع جریان پمپ است. در بیشتر موارد برای تحت فشار قرار دادن از یک گاز تحت فشار غیر آتشگیر که معمولا نیتروژن باشد، استفاده می گردد. در حقیقت بالن های لاستیکی آکومولاتور در شرایطی که سامانه ی هیدرولیکی بسیار پرفشار باشد شارژ می گردد و وقتی که فشار سامانه کم شود فشار ذخیره شده خود را در مدار تخلیه می نماید.

 لازم به ذکر است که بلادرهای آکومولاتور لاستیکی در متریال های الاستومری بسیار مختلفی در صنایع لاستیک سازی ماهان صنعت اصفهان، قابل تولید می باشند. در بیشتر سیستم هایی که آکومولاتورها با گاز نیتروژن در ارتباط هستند جهت مقاوم سازی بالن های آکومولاتور در برابر روغن های صنعتی از متریال NBR استفاده می کنند. صنایع لاستیک سازی  با ساخت قالب انواع بلادرهای لاستیکی با شرایط کاردکرد مختلف و حجم های بسیار متفاوت با استفاده از دستگاه های cnc و nc و تولید قطعات با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در اصفهان با افتخار واردات این قطعه از کشورهایی همچون چین محدود کرده است.

معرفی کلی قطعه‌ لاستیک آکومولاتور چیست؟

لاستیک آکومولاتور ( آکومولاتور هیدرولیکی )، در سیستم‌های صنعتی بسیار مختلفی کاربرد های فراوانی دارد؛ هر جا که پای گردش سیال وسط باشد، فارغ از نوع سیال، استفاده از لاستیک آکومولاتور می‌تواند شاه کلیدی اساسی باشد. این قطعه که در بلادر آکومولاتور(Bladder Accumulator)، نقش کلیدی ایفا می‌کند، همانطور که از نام آن پیداست از لاستیک تهیه و تولید می‌شود. اما اینکه چرا این قطعه تا این حد مهم است، کاربرد بلادر آکومولاتور چیست، عملکرد آن به چه شکل است و چگونه می‌تواند به تثبیت فشار سیال منجر شود، پرسش‌هایی هستند که ما را مجاب به نگارش متن پیش رو کردند. ما در این یادداشت با عناوین زیر میزبان توجهات شما می شویم:

در ابتدا برای درک بهتر باید بدانید، هدف اصلی در استفاده از آکومولاتور هیدرولیکی چیست؟ هدف اصلی از نصب آکومولاتور هیدرولیکی یا پنوماتیکی، ذخیره سیال و بازگرداندن آن به سیستم، در مواقع لزوم می باشد. در آکومولاتور، سیال در فشار مناسبی(بسته به جزئیات سیستم) به طور موقت حفظ شده و در لحظه نیاز به چرخه بازگشت داده می شود. در چند بخش، مجموعه کاربردهای آکومولاتور هیدرولیکی یا پنوماتیکی را بازگو می کنیم:

یکنواخت‌سازی عملیات‌های صورت گرفته به وسیله ی سیستم:

پمپ هیدرولیک، بدون تعبیه آکومولاتور در اکثر سیستم ها، قطعاً به سرعت از پا درآمده و دچار نقص و خرابی می شود. این در حالی است که سیستم‌های دارای آکومولاتور، به‌نرمی تغییر فشار می دهند و حرکتی یکنواخت دارند. پمپ‌ها، بدون در نظر گرفتن برآمد نیروهای داخلی سیستم، تنها در یک راستای بسیار خاص، سیال را به حرکت درمی‌آورند و این موضوع در غیاب آکومولاتور به سیستم آسیب جدی وارد می کند؛ این آسیب ناشی از ازدیاد فشار در یک نقطه و به طبع آن افت شدید فشار در یک نقطه دیگر از سیستم می باشد. آکومولاتور هیدرولیکی یا هر نوع دیگری از آن، از جریان پمپ پشتیبانی می نمایند و در نقاط ازدیاد فشار، سیال را ذخیره و در نقاط افت فشار، سیال را به چرخه تزریق می‌ نمایند.

جذب نوسان یا در اصطلاح پالس‌های سیستم به وسیله ی لاستیک آکومولاتور:

از آنجا که پیستون‌ها در بیشتر سیستم‌های انتقال نیرو یا تحمل بار، جز اجزای انتخابی طراحان و تولیدکنندگان می باشند، وجود یک نقص یا اشکال، به امری طبیعی و رایج در این سیستم‌ها تبدیل شده است؛ اشکالی که کلید حل آن در دست آکومولاتور هیدرولیکی یا پنوماتیکی می باشد. این اشکال عبارت است از ایجاد پرش و تکانه‌های ناگهانی در حرکت پیستون. آن‌ها ضمن اینکه با سرعت یکنواختی کار نمی‌کنند، در هنگام اعمال نیرو نیز با پرش‌های مداوم و نوسان درگیر می شوند.  طراحان و تولیدکنندگان به کمک انطباق نوسان و تپش پیستون‌ها با عملکرد آکومولاتور، از حس شدن این نوسان‌ها در طول کار با سیستم به خوبی جلوگیری می‌کنند.

جبران خلأ ناشی از  اختلال‌های لحظه‌ای با بلادر لاستیکی:

تغییرات ناگهانی دما و حتی نشت سیال در برخی از نقاط (به شکل جزئی) می‌تواند منجر به حرکات به شدت ناپایدار در سیستم هیدرولیک یا پنوماتیک بشود. به کار انداختن یک آکومولاتور هیدرولیک در سیستم‌های هیدرولیکی و یک آکومولاتور پنوماتیکی در سیستم‌های پنوماتیک(بادی)، می‌تواند در این مواقع نیز بسیار ثمربخش و مفید واقع شود. به محض نوسان در فشار سیستم بر اثر این اتفاقات، آکومولاتور وارد شده و سیال کافی برای جبران این خلأ را به سیستم سریعا تزریق می‌کند. این کمک می‌کند تا ناظر بیرونی یا همان کاربر سیستم با یک قطعی خطرناک در اعمال نیرو مواجه نشود و یک حرکت روان و نرمال را در این مواقع نظاره کند.

انواع آکومولاتور هیدرولیکی و پنوماتیکی را نام ببرید؟

دقت کنید که بر مبنای اصول هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین ایده‌های موجود در زمینه ساخت آکومولاتور، چهار الگو و سازوکار در طراحی و ساخت این وسیله وجود خواهد داشت: ساختار پیستون تحت بار(وزن)، ساختار دیافراگم یا بلادر، ساختار فنری

صنایع لاستیک سازی ماهان صنعت، تولید کننده ی انواع مختلف بلادر لاستیکی در اصفهان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با کادر مجرب صنایع لاستیک سازی ماهان صنعت تماس حاصل فرمایید.